Wie is wie

Directeur DCO

 

 

Michel Biermans
Algemeen Directeur
michel.biermans@dcobeerse.be

Klantenconsulenten en interieurcoaches

Kristine De Prins
klantenconsulente

Christel Meynendonckx
klantenconsulente
Lea Lumen
interieurcoach
Leen Verlinden
interieurcoach

 

 

Bedienden

 

        

Katrin Adriaensen
coördinator/preventieadviseur
katrin.adriaensen@dcobeerse.be

Patricia Duarte
coördinator/boekhouding - personeelszaken  patricia.duarte@dcobeerse.be
   

Larissa Royens
receptie/onthaal/inschrijvingen
larissa.royens@dcobeerse.be

Lien Dierckx
receptie/onthaal/inschrijvingen
lien.dierckx@dcobeerse.be
    

Laurinda Biermans
E-cheques/debiteuren/contracten
laurinda.biermans@dcobeerse.be

Melissa Cuyt
interne klantenconsulente/verzekeringen
 melissa.cuyt@dcobeerse.be 
 

Olga Ooms
verwerking papieren cheques
olga.ooms@dcobeerse.be

Luc Cuypers
systeembeheer/lonen
luc.cuypers@dcobeerse.be
 

   

Daisy Jansen
receptie/onthaal/inschrijvingen(loopbaanonderbreking)
daisy.jansen@dcobeerse.be

 

   
   

 

Foto's

Verhuis kantoor januari 2012

 

 

 

 

 

 

 

 

                  

 

                   

                   

                   

 

 

 

 

 

 

   
   
   

 

Viering 100 ste werknemer juni 2006

   
   
   
   
   
   
   
   

 

Familiedag 2009 en viering 200 ste werknemer

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

Nieuwjaarsreceptie 2011 en viering 300ste werknemer

   
   
   
   
   
   
   
   
    
   
   
   

 

Carnaval 2013 Vosselaar

    
    
    
    
    

 

Sint december 2012

   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

Uit de oude doos

 

   
    
   
   
                       
   
    
   
    
   
   
   
   
   
   

Braderij Beerse 02/06/13

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

 

 

 

 

 

 

Sint 2013

   
 
 
   
 
 
 
 
   
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 jarig jubileum - 2 avonden Kaasboerin oktober 2014

 
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

Sint 2014

 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

Sint 2015

 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

 

Kantoor

Kantoorinformatie

Na de start in 1995 in het gemeentehuis van Beerse en ons tijdelijk verblijf sinds 2000 in de Kapelstraat hebben we in januari 2012 onze definitieve intrek genomen in ons nieuwe gebouw in de Vrijwilligersstraat 8 te Beerse.

Met een steeds stijgend aantal bedienden en een gebrek aan vergader- en lesruimte werd deze verhuis na bijna 2 jaar vertraging dan ook door iedereen op luid gejuich onthaald.

In de nieuwe en ruime locatie zijn een vergaderzaal, een leslokaal, archief, spreekkamers, een onthaal en ruime werkruimten voorzien voor al onze medewerkers.

Vanaf nu hoeven we dus geen lokalen meer te huren, kunnen we onze klanten en andere bezoekers gepast ontvangen en dit alles met het nodige respect voor privacy, alles wat we voorheen toch wel erg misten.

Diegenen die er tijdens onze opendeurdag in mei 2012 niet bij konden zijn nodigen we graag uit om een kijkje te komen nemen. We blijven meedoen met de braderij van Beerse en onze deuren staan dan ook in de volgende jaren dat weekend wagenwijd open.

Tot ziens in ons kantoor.

 

Foto's

 

                          VRIJWILLIGERSSTRAAT 8 - 2340 BEERSE

 
 
 
 
 
 
 
   
   
   

Werkwijze

Hoe word je klant bij ons?

Alles start uiteraard met je inschrijving als klant. Dit kan via het gebruikersformulier dat je vindt onder de rubriek "formulieren" ofwel door je gegevens hiernaast (rechterkolom) in te vullen en ze ons door te sturen.

Daarna gaan we op zoek naar de meest geschikte kandidaat op jullie beide voorkeururen en voorkeurdag(en).

Zodra deze zijn ingevuld in een uurrooster nemen wij snel contact met je op om dit definitief vast te leggen. De kandidaat komt daarna nog kennismaken om de laatste details te bespreken.

In principe kan dit alles in enkele dagen afgehandeld worden op voorwaarde dat we iemand vrij hebben op die uren of dag(en). Omdat we aanwerven in functie van de vraag hoef je nooit lang te wachten op hulp.

Na de start van de poetshulp komt één van onze interieurcoaches nog langs om de kandidaat te begeleiden op de nieuwe werkpost. Onze consulentes trachten ook ongeveer 1 keer per jaar bij elke klant langs te gaan voor een huisbezoek waar we letten op veiligheid, het beschikbare poetsmateriaal en produkten en waar we ook peilen naar de tevredenheid van de klant.

Tussentijdse positieve of negatieve opmerkingen mag U ons altijd toesturen via het evaluatieformulier.

 

Hoe word je werknemer bij ons?

Alles start met je sollicitatie bij onze onderneming. Dit kan zowel door langs te komen of door ons het ingevulde sollicitatieformulier dat je vindt onder "formulieren" te bezorgen ofwel door je gegevens hiernaast (rechterkolom) in te vullen en ze ons door te sturen.

Zodra wij een uurrooster voor je kunnen opmaken zullen we je contacteren om nogmaals te peilen naar je beschikbaarheid, je verplaatsingsmogelijkheden en je akkoord over de ingevulde dagen en klanten.

Mogelijk word je voor je start nog gevraagd om deel te nemen aan een korte praktische proef. Indien dit alles in orde is kan je je vast contract ondertekenen en kan je je klanten een bezoekje brengen na afspraak.

Toch moeten de nieuwe sollicitanten ook rekening houden met het volgende :

1. kandidaten die hun eigen klanten meebrengen worden zonder meer onmiddellijk aangeworven na voorlegging van enige referenties.
2. enkele van onze voorwaarden om je kandidatuur te weerhouden zijn basiskennis nederlands en enige ervaring in de poetssector of gelijkgesteld.

We doen echter al jaren ons best om iedereen met voldoende inzet aan te werven en ook in dienst te houden.

 

Doelstelling

Voor onze klanten

Al vele jaren zijn wij als poetsfirma actief in Beerse en de omliggende gemeenten en dit met groot succes. Het uitgangspunt is vrij eenvoudig. Wij trachten om op een kwaliteitsvolle manier en zonder noemenswaardige wachtlijst klanten te helpen bij hun huishoudelijke taken. In tegenstelling tot vele van onze concurrenten doen we dit zonder extra kosten of noemenswaardige wachtlijst, U betaalt bij ons de gewerkte uren enkel met dienstencheques.

We doen voor U ons best om op een flexibele en mensvriendelijke wijze personeel aan te werven en te begeleiden in hun taak van poetshulp. Met fierheid mogen wij dan ook zeggen dat we tot één van de grootste en meest flexibele firma’s van de Kempen behoren.

Voor onze werknemers

Ons uitgangspunt was en is nog steeds vrij eenvoudig: op een kwaliteitsvolle manier en zonder noemenswaardige wachtlijst zoveel mogelijk klanten te helpen bij hun huishoudelijke taken en aan zoveel mogelijk personen werk aan bieden, m.a.w. aanwerven in functie van de vraag.

In tegenstelling tot vele van onze concurrenten doen we dit voor onze klanten en werknemers aan de beste voorwaarden uit de streek. Zo poetsen we voor onze klanten zonder extra kosten en houden we voor onze werknemers zoveel mogelijk rekening met hun voorkeururen en hun gezin.

Elke werknemer ontvangt bij ons vanaf dag 1 o.a. de maaltijdcheques, een gratis pakket werkkledij, een extra syndicale en eindejaarspremie, een uurloon volgens barema maar dan wel met 3 jaar anciënniteit en betaalde opleidingen.

We blijven voor iedereen ons best doen om verder op deze flexibele en mensvriendelijke wijze nieuw personeel en nieuwe klanten aan te trekken. Sinds meerdere jaren blijven we slagen in dit opzet en kennen we een bijna ongeziene groei van zowel personeel als klanten. Met fierheid mogen wij dan ook zeggen dat we tot één van de grootste poetsfirma’s uit de Kempen behoren.

Onze goede prestaties bieden ruimte voor het uitwerken van voorzieningen om de toekomst zo sterk mogelijk tegemoet te kunnen gaan en de werkzekerheid te kunnen verzekeren.