Cheques Aanvragen

Vooraleer je cheques kan bestellen moet de uitgiftefirma van de dienstencheques (momenteel Sodexo) jullie gegevens kennen en je registreren als klant.

 

Je bezorgt ons het ingevulde formulier dat je vindt onder “formulieren klant” of je mag dit uiteraard ook zelf naar Sodexo sturen.

Online inschrijven bij Sodexo kan je hier terecht : https://soeasy.sodexo.be/ServiceVouchers/Public/Users/Registration?lang=nl

Je hebt de keuze tussen papieren of elektronische dienstencheques.

 

Zij bevestigen dit met een bericht waarin o.a. volgende gegevens vermeld worden :

 

- Je gebruikersnummer (190/****/*****) of (100/****/*****)

- De geldigheidsperiode van de cheques (normaal 8 maanden)

- De rekeningnummers waarop je kan storten om papieren of elektronische cheques te bestellen

- De prijs per dienstencheque en het minimum aantal (voorlopig 10 cheques)

- Je toegangscodes tot je persoonlijk dossier. Je kan hier je gegevens wijzigen indien nodig, bv. adres, keuze soort cheques,... en je kan deze codes best bewaren voor eventueel later gebruik.

 

 

Zodra je dit bericht hebt ontvangen stort je op de door jou gekozen rekening een veelvoud van de prijs van 1 cheque met een minimum van 10 cheques (bv 10 x 9,00 Euro = 90,00 Euro)

 

Bij de gestructureerde mededeling onderaan de overschrijving vermeld je je gebruikersnummer (bv 190/****/***** of 100/****/*****)

 

Normaal kan je dan na ongeveer 5 werkdagen beschikken over de papieren dienstencheques. Elektronische cheques zijn sneller beschikbaar. Ongeveer 14% van onze klanten werkt met deze elektronische cheques.